close

俾支筆我……

俾一段時間我,可以唔使考慮果D我嫌棄至極嘅嘢

壓抑到我好想捏死自己算數,偏偏我唔可以拿起支筆

從來都未試過因為想畫畫而覺得好有罪惡感

從來都未

數學課照畫,生物課照畫,書又畫,臺又畫,有人睇住又畫,無人睇住我都畫!

從來唔會因為時間地點人物而使我覺得畫畫喺唔啱嘅事!

唔會使我覺得拎起支筆發洩情緒是罪惡嘅事!

點解宜家會變成咁

呢個絕對唔喺我想要嘅生活,絕對唔喺!

靈魂響度叫囂,但是肉體做緊其他嘢

點解我唔可以將D無開心嘅嘢由一個人去承擔然後釋放另一個!

點解我要全心全身去承受全部嘅壓抑!

點解我無辦法做到人格分裂!

點解喺我唔喺我地!

如果我再勇敢一D我就可以直接捏死自己!

再勇敢一D就可以重新來過!

點解我會喺個懦夫!

點解我咁懦弱!

俾支筆我

俾返支筆我啊!

 

 

唔好話我因為實驗唔順利就想逃避現實!實驗順利先至喺我逃避現實的工具!

arrow
arrow
    全站熱搜

    rahseewoo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()